Torsdag

2008-01-31, 20:43:47 / Kategori: vardag

Tja!
Första inlägget idagrå.
Blir typ bara ett nuförtiden, venne vrf men aja.
Idag har började jag som sagt halv 10, så de va najjs.
Slutade tio i 2, de va oxå najjs ;D
Efte plugget var jag kvar i en timme med emelie o jennifer, vi väntade på vikevire och adam :)
När dom slutade så gick vi hem till mejj och chilla hära.
När dom dragit så käkade jag middag med bror och mam',
O efter käket drog vi till pappa där Tobbe skulle hämta någt, sen åkte vi och handlade fika, nu har vi fikat och nu sitter jag hära :)
Min kära bror fyller juh hela 17 År imorn!
Grattis i för skott bror, Vet att jag inte säger och visar de så ofta men jag älskar dejj, du och jag har ingen speciellt stark relation, men vi är syskon o de betyder iaf.
Du kmr allti vara min bror och de kan ingen på denna jord ändra på, Love ya bruur<3

Nu va jag allt lite göllig mot min bror va ? ;D;D;D
haha

Åhhhh, f*ck, imorn har vi f*cking IDROTTSDAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!
usch me hate on it!
Men men, är väl bara att ställa upp.. -.-'
Skriver imorn och berättar hur de gick ;D<333
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?