Torsdag

2008-01-24, 19:34:11 / Kategori: vardag
Heeej igen :)
Sitter hära med jennifer (fortfarande :) )

Idag började vi klockan halv 10, feeeeeeeeeett sköönt.
Helt vanlig Torsdag, och ingenting hände.. -.-'
Efter skolan så gick jag Jennifer o Emelie till Åkis och köpte 3 Ben&Jerry's och hyrde en film.
Vi skulle juh egentligen hyra "the blue lagoon" men den var tydligen för gammal så de inte ens fanns på DVD, den fast bara som köpfilm.
Han som stog i kassan började babbla om att han sett den o hur gammal den var coh massa skit, senvisade han oss massa andra filmer om laguner typ :S
skum kille :P

Iaf nöjde vi oss med en film som hette typ "Imagine you and me"
Handla om en tjej som gifte sejj med en kille men hon blev kär i en tjej som hade levererat blommor till henne på bröllopet. Dom blev lesbiska.
Sådära bra, hade hellre sätt "De blue lagoon"..
Iaf så gick Emelie vid 4 och jag har varit med Jennifer sen dess.
Har hunnit ka middag i mellan oxå, men fick inte i så mkt fter allt glassätande ;D
Skule juh till pappsen men tar de imorn.
Nejnu ska jag sluta blir inte så kul för Jenni om jag sitter hära och skrive xD
Pusssaaar ( på det ;D;;D) hahahhaha

Sara
image99



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?