Tisdag

2008-01-22, 16:36:01 / Kategori: vardag

Ciaao :)

Idag började vi klockan 08.40, bråkade med mamma imorse så de var lite dålig start på dagen.
Men tankarna på det dåliga försvann när jag träffade alla mina kära vänner o älsklingen.
MenMen dom kom tillbaka lika snabbt när emelie blev någt konstigt sur på mej och jennifer.
Sååå vi var lite smått dissade resten av dan, tur att man har henne iaf<3
Efter skolan skulle hon egentligen vara med Marie men på EST så började dom bråka oxå..
Så alla hade någon slags "bad hair day" idag.. -.-
iaf så gick jag o Jennifer hem till mejj efter skolan och gjorde lite muffins så vi kom på glada tankar igen ;D<3
Nu har hon precis blivit hämtad,. Ska äta middag med brorsan sen.
Senare ska jag kanske träffa Adam,  får se.

Igår efter skolan gick jag hem och pluggade, tror inte jag var med någon. haha kommer faktiskt inte ihåg xD
Iaf, så pluggade jag franska, sen direkt när jag satt mejj ner framför datan plingade de på döörren.
De var Erik och Marcus.
Dom kom in ett tag sen gick vi och mötte emelie, Vi gick till Åkermyntan och där köpte vi en 500G chokladkaka som vi dela på :p
Va inte med dom så länge, gick hem o somna tidigt,
riktigt skönt.
 
Nu ska jag köra peaa :)<3
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?