Tisdag/ Träning

2008-01-29, 20:21:38 / Kategori: vardag

Tjaba :)<3

Idag började vi tjugo i nio, och första lekionen var mentorstid, de var rätt okej lektioner annars idag.
Efter skolan åkte jag och Jennifer upp till V-by, Jag behövde en ny foundtation och de var rea på Dream matte mouse, endast 89 kr :D Så jag slog till och köpte en!
Vi käkade lite på Donken oxå ( shit asso de var banne mejj sista ggn! )
Sen åkte vi hem till mejj och chillade ett tag innan vi drog på spinning, de var bas pass och inte så jobbigt.
Men man knr sejj lite bättre iaf :)<3
Nu har jag precis Duschat och käkat, väntar på att adam ska bi klar med sin SO så jag kan ringa han :)<3

Imorn börjar jag 9, första lektionen är musik, de är rätt najjs.
Men musiklärar'n brukar inte va där, så vem vet, en håltimme imorn kanske? ;d
Hoppas på de bästa :)
Efter skolan ska jag till ikea med The Family, Ska köpa ny garderob åt mejj, måste få ording på de..
Får se hurre går.
 :P

<333
Sara

image106




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?