Test

2008-01-23, 19:33:18 / Kategori: vardag

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Hallå? Sara?"

Hur svarar du i mobiltelefonen?
"Aa de är Sara"

Ringer det mycket till dig?
Inte speciellt

Ringer du mycket?
Smsar hellre 

Vem ringde du senast?
Top wok och beställde mat ;D hah

Hur mycket pengar har du?
Inte mkt, ngra hundra. Men får veckopeng i veckan så blir strax mera ;D

Senast kramat och när?
Emelie, några timmar sen

Antal timmar sömn inatt?
Oj venne

Sov du ensam?
Jepp

Vem sov du hos senast?
Hos adam <3

Vem sov hos dig senast?
Oj! länge sen, sover hellre borta men tror de var jennifer, eller emelie :P

Vem vet mest om dig? 
Ojoj... Julia tror jag.. Och mich kanske..

Vem vet du mest om?
Oj ingen aning,,.. Michelle tror jag.

Vad ser du fram emot?

Sommarlovet!

Vad vill du ha just nu?
Har allt jag vill ha fan :D Men en mängd med massa nya kläder och sommar vore inte heeeeelt fel!

Vem hånar du?
Folk som tror dom är speciella, och som tror dom fattar!

Vem längtar du mest efter?
Min älskade storesyste :'(

Vem vill du helst slippa?
*anonym*

Vem stör du dig på?
*anonym igen*

Vem vill du sova bredvid inatt?
Min älskling <3

Vilken buss åker du oftast?
541 Till V-by elr Backlura

Vilken årstid är det nu?
Vinter, elr ska iaf föreställa de?

Anser du dig själv snygg?
Neej, men jag är väl inte precis Super ful, men snygg är jag defenetivt inte!

Har du varit kär?
Inte som nu

Är du kär nu?
Jaapp

Är du en bra partner?
Nej de tkr jag inte, förstör de mesta och är nog rätt irreterande, skulle aldrig bli tillsammans med mejj själv liksom :P

Har någon varit otrogen mot dig?
mm..

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nej

Har du varit otrogen?
Nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Mest uppraggad ;)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Varje dag ;D

Vad åt du senast?

Toast

Är du polare med grannarna?
Ett hus i från jaa, andra skiter jag i.

Har du varit på ett party?
PARTY :P?

Har du varit utomlands?
mkt och oftaa

Var är dina syskon just nu?
Min bror har jag ingen aning om vart han är, och min syster på andra sidan jordklotet.. miss.. 

Vilken tid gick du upp imorse?
07.15?

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sooov djupt och skönt

Vad är det första du gör på morgonen?
Försöker komma ur min säng annars trycker jaa på snooze

Vad ska du göra efter det här?
Ringa min älskling<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?