Söndagsmyskväll

2008-01-20, 21:01:57 / Kategori: vardag
Heej<3
Har precis duschat, een låååååååååååååång o vaaaarm dusch. de är helt underbart att dusca :)<3

Idag har jag som sagt varit hemma hos emelie hela dagen med tjejsen. Äkta tjockisdagen, när vi hade varit med danne,adam,rufuz o kevin så gik juh vi och köpte godis, riktigt goott.,
Men inte nog med de, nee sen satte jag o emelie oss vid datan o då gick alla andra och köpte chips.
Vi käkade upp de med, sen chillade vi galet.
Sen så tänkte vi om man nu har börjat en tjockis dag ska man väl avsluta den, så de bar av till knallen där vi åt hamburgermeny.
Hääärliiigt.
Nu är jag hemma och ska nog gå ner och kolla lite på tv.
Skola imonr, börjar tjugo över 8..
joobiiigtt, poch liggger såå efter i matten efter min sjuka vecka, så de blir väl en pluggvecka nu da.

Imorgon ska jag o Jennifer till vällingby, Jag ska köpa den dära kajalen o lite så.

<3 Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?