Söndag-

2008-01-20, 14:58:08 / Kategori: vardag
Hejsan Hopsan.
Är kvar hos emelie, sov juh här inatt med Linda, Jennifer,Klara,Helena,Lisa o såklart emelie:)<3

Igår kom jag hit vid halv8, dom var i full fart o dansade, vi dansade en stund sen kom Adam, Rufuz, Danne o Kevin.
Vi hade skojj och sen kom Dogge o Jessica oxå.
De hända liter saker sen men de pallar jag inte dra upp nu..
iaf, Vid ungefär 12 var alla ute ur huset, vi flummade o hade skojj.

Imorse vaknade jag av att ´Jennifer smsade med Danne.
Danne, Kevin, o adam sov hos Rufuz ¨s¨när vi satt o åt frulle kom dom, vi va med dom tills typ 2.
Jag, Emelie, Lisa, o Linda drog o köpte godis för 90 spän :)
Och nu har vi precis käkat upp allt ee feeeeeeeeeeeeeeeett määäääääääätt.=)

Ska väl dra hem snart, ganska trött faktiskt.
<3
Puss Puss, Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?