Onsdag

2008-01-23, 17:58:03 / Kategori: vardag
Heejsan.
Idag har varit ång och tråkig som alla andra Onsdagar är., vi börjar 09.00 och slutar 16.05.
Efter lunchen så hopapde vi matten och jag emelie jennifer lisa och kollade på inneband DM i hby hallen.
Villastan vann med 10-4, ,men vi kollade inte hela mtachen..
På rasten på slöjden tappade jag, elr jag trodde jag hade tappat min nycklar.
Faan asso jag har kmit på att jag tappar mmina saker heelaaa tiden, särklit nycklar och mobilen. Helt gaaaaaaaaaaalet.
Aja jag hade inte tappat dom som tur var låg dom kvar på min plats i träslöjden. :)
Efter skolan så gick jag bara hem och åt en toast, kollade på oc, och sen fixade jag mitt databord. gjorde lite fint och dammsugade.
Och nuuuuu, sitter jag hära.
Nu ska jag läsa lite bloggar oo sen pea :)<3
Juste, emelie ska börja jobba som brevbärare ch dela ut reklam, och nu ska mama kolla upp de åt mejj med, man knr inte speciellt kmt men vafan, jag har ändå inget speciellt och göra och sen får man iaf lite extra pengar ;D<3
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?