Måndag eftermiddaaag

2008-01-21, 18:20:10 / Kategori: vardag
Tjosaaan<3
hah blev tjockis idag igen. :)
Idag har jag varit i skolan, vi började 08.20 första lektionen var no, nån jävla vikke som såg ut som en barbie docka.
hah, jag emelie lisa helena o jennifer körde mys idag, alla hade myssklääder, fett chiill.
Efter den trötta dagen som slutade 15.05, åkte jag adam jennifer rufuz o danne upp till v-by, jag köpte en vit kajal på h&m och sen drog vi till donken. käka cheeseburger o mcflurry,fetans gott.
Sen flummade vi lite, och när jag o jennifer skulle på toa och när vi vartillbaka var dom andra borta, vi blev mest sura för att de hade lämnat våra väskor o jackor o allt helt obevakat.
Vi trodde att de kanskebara hade gått o gömnt sejj.
MenMen, när vi ringde dom var dom på torget.
Men vi gick till dom och tog bussen hem,.
Nu sitter jag hära o jennifer har precis dragit.
Mamsen kmr väl hem snart, sksa nog bara plugga ikväll.
Sara
image97




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?