Lördag 10.52 Hos papi

2008-01-12, 10:59:30 / Kategori: vardag
Gooooooogmooooooorgooooooooooon allihoppa =)
Jag knr mejj som typ min farmor elr någt, gick upp typ 8 EN LÖRDAG :O
jag vet heeeelt gaalet för att liksom heta sara johansson. men aja har juh faktiskt hela dagen på mejj nu att göra saker =)

Igår var jag i plugget, sen gick jag o jennifer hem till mejj o baka muffins. ( men oboy, riiiktigt gott faktiskt )
Sen kom adam o victor och saa hej, elr snarare adam. eftersom victor och jennifer inte snackar med varandra =/
Vi gjorde inte så mkt mera, jag drog till Julia och gjorde iordning mejj, sen drog vi till Mitch.
HOn fyller juh år så vi käka midda o lite så. Och hon öppna presenter o allt de, hahahha hon trodde hon skulle få en dildo av malin, för hon hade skrivit massa dikter om "första gången" och massa skit, men de va ingen dildo utan en gurka med massa godis i en kruka. hahah, kan va användbart de med ;D .
Senare kom marcus simon lisa emelie och massa. Sen kom massa från trolllboda.
Men de var en rätt lyckad kväll.
Juste, adam ringde också och sa att jennifer o victor hade bestämt sejj igår för att "pröva igen" feeeett bra=)<333

AJa nu ska jag läsa emelies o julias blogg,.
Och inatt sover jag hos älskling.

<33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?