Kläder beställda, Landställe checkat.

2008-01-18, 12:18:16 / Kategori: vardag
Japp, jag o mamma gjorde för en gångs skull lite nytta igår kväll.
Vi beställda kläderna på h&m, bilder kmr sen.
Och vi kollade på landställe.
Mamma har juh bestämt att vi ska köpa någt eget till sommaren, men hon kan juh aldrig bestämma sejj.
Nu har vi kollat i Lindesberg i södra dalarna och vi hittade 2 som vi gillade, bilder kommer senare.
<3
Nu ska jag gå ner o se på alla program som börjar nu vid halv 1.
:)
klockan 4 så ska jag till Adelsö på födelsedags kalas, yippie :P
Min kära lille kusin fyller år.
Vet inte om jag hinner skriva tills dess, annars skriver jag ikväll.
Är pappas helg nu så jag ska till han ikväll.
<3
See you

Här är iaf kläderna jag köpte
image94image95



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?