Fredag

2008-01-25, 15:26:21 / Kategori: vardag
Yippie!  =)<3
Idag är de Fredag, fan va härligt!
Ida slutade vi 14.40, sista lektionen var idrott.
Vi håller på att öva inför idrottsdagen som är om en vecka..
Man får välja mellan Volleyboll o Basket.
Jag ska spela basket.
Men de blev lite konflikter mellan oss allihopa..
Efter skolan så följde jag Jennifer till pansiot, där hon skulle möta Danne Kevin och Ruffan,
Dom ska till donken, där massa är..

Nu hat jag varit duktig och gjort svenska läxan, som ska var klar till Tisdag, så¨nu har jag hela härliga helgen på mejj att bara ta de lungt så jag kan skita i pluggget :D:D<3
Suuuperbra.
Mamma kmr nog snart så ska vi till Kista.
Jag ska juh klippa mejj och så ska vi käka dära o lite sååå,,
Ska inte göra någonting ikväll utan bara ta de chill.
Och imorgon ska jag sooova uuuuuuuuuuut.
Härligt värre ;D
Senare ska jag vara med jennifer, Viktor,Adam,Rufuz och Klara..
Nu ska jag läsa bloggar.
<3
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?