Cashflow!

2008-01-23, 19:52:38 / Kategori: vardag
Asso min låtsas pappa är sjuk asso.
Haha
De började vid middan då jag satt och berättade om emelies jobb sombrevbärare, och jag sa att jag oxå ville tjäna egna penagar.
Då började mamma tjata om att jag får så mkt pengar ändå, men de får jag inte.
M: Jag betalar juh ändå allt för dejj juh,
S: Men jag vill ha meeeeraaaa :D
Sen när de är slut, tar jag upp att imorn ska jag jennifer o emelie hyra film och köpa ben&jerrys,
S: kan inte jag få liiite pengar till de? (a)
M; sara, du får så mkt pengar hela tiden, de här går inte....

Efter lite tjat fick jag 100 Kr.
Sen började jag tjata ommin månadspeng, men den ska jag få på Fredag när de är län :)<3

Efter middagen gick jag upp och satte mejj hära igen, men så knackade de på¨dörren..
Vem tror ni de är? Jooohoo de är min kära låtsaspappa,
- Jag tror du har tappat någt,. så blinkar han och slänger fram 300 kr åt mejj.

Han är så gulli, ger mejj saker hela tiden..
Men att han tar mitt Parti i ett bråk mellan mejj o mamma trodde jag inte :O<3
haha
kramar till dejj låtsas pappi<3
Tjänade 400 ida på lite tjat och ett leende ;D
Så de funkar att tjata till sejj saker ;D<33
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?