Torsdag

2008-02-21, 09:05:44 / Kategori: vardag
Tjaba o godmorron :)

Den hära dagen diggar jag galet, hihi.
Har bara 3 lektioner ( om man inte räknar med m-tiden :P) och börjar halv 10 o slutar tio i 2 :D
Naaajjjs.
Ska gå till plugg om en kvart,.
Efter skolan ska jag vara med A' men har ingen aning om vad vi ska hitta på. men de blir nog bra:)
Ikväll ska jag, eller jag  MÅSTE kolla på matten innan provet imorn :P
Och imorn är de Fredag! Fy fan va skönt.
Jennifer ska sova här imorn, fr hon e hos sin pappa,vi ska käka här sen dra hem till Adam C.
Annars i helgen ska jag vara hos min paps.
Han kmr juh hem på Lörda, så de blir skojj :)
Hoppas han har köpt nått kul åt mejj (a) :D<3
Ne nu ska jag nog dra mejj till plugget..
Ha en bra dag, Pussar
Sara
image141




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?