Torsdag

2008-02-14, 13:01:55 / Kategori: vardag
Studiedag !

Hellu!
Nu har jag duschat och ätit frulle och slagit in a' s alla <3 dag present :D<3
Han ska komma hit snart,.
 Igår åkte jag hem till jennifer vid 7.
Så fort jag plingade på så öppnade hon o Jocke och jennfier slängde in min väska och Jocke putta ut mejj :P
VI skullle med en buss, så vi hämtade upp Emelie och så tog vi bussen till åkermyntan.
Där mötte vi Lisa och sen drog vi till Gulan, och mötte massa.
Sen drog vi till 5-knop och där var de en brasa så nu stinker min fjällräven brandrök.
Vi var där till typ 10 sen började vi lunka hem.
Jag Emelie Lillogge o Jakob gick lite i förväg, dom är mina nya homies :D feet sköna :D<3333
Vid pansiot mötte vi Johhnieboy, Arvin Dennis o några.
 Vi va dära någon halv timme elr någt, sen tog vi bussen hem tillJennfier och Jocke.
Jag, Lisa,Danne o Emelie sov dära.
Var sjukt trött så somna snabbt.

Imorse vakna jag av att Jennifer fick nysattac, stackarn är typ galet försyld.
Klädde på mejj och sen tog jag o Lisa bussen hem.
Och nu väntar jag som sagt på älskling.
<3!
Sara

image121

Vid pansiot igårlkväll :D<3
Love you guys <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?