Tis.

2008-02-26, 21:32:33 / Kategori: vardag
Hej sötisar.
FÖRÅT för att jag inte skrivit sen måndas.
Hehe igår..
Men har legat i 39 graders feber, men de e över nu :D
skönt, för de vore ingen dröm att vara sjuk på Sportlovet precis,
Har inte träffat min baby på några dagar, saknar han...
Har inte gjort så mkt, kollat på tv o sovit..
Idag kom mamma o hämta mejj hos pappi o så åkte vi o köpte godis, o hyrde film.
Vi åkte hem o såg den o de va den sorligaste / gulligaste film jag någonsin set....
Dagboken-Jag sökte dejj o fann mitt hjärta.
SE DEN!!
Helt galet gullig.
Jag o mamma satt som två småbarn o grät i soffan.
Haha.

En tråkig sak som hänt ( för bara en sen hände ) var att jag skulle springa igenom regnet in till min pappa när min mamma släppt av mejj.
Och så hade jag min gamla kära nokia i fickorna på mysisarna och plopp så ramla den ut, och skalet ramla av och i en vattenpöl..
Tog upp den, svärde lite o sprang in o försökte rädda den.
Men...
De var försent!
Den e putsväck o hejdå!
Men jag slet ur min simkort så någt bra iaf...
Så de räddade jag.
Så..
Nu sörjer ja min gamla Nokia, och sitter med min gamla sonyericsson......
Föredrog min nokia......
Lär väl itne få någon ny helr så de e väl bara att börja samla pengar....

Iaf, ikväll ska jag inte göra nåt..
Imorn därimot, blir de både släktmidda på Adelsö och övernattning med Mitch o Julia ;D<33333
SeeU
Puss
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?