Tidsdag

2008-02-05, 22:12:03 / Kategori: vardag

KatasrofDag

Herregud.. Har aldir haft såna hära jobbiga dar i mitt korta liv. Helt förjälvligt.
Aja,.. Idag var de bara en jobbig dag, mitt hjärta gjorde bakåt voler varje gång jag såg han..
Sväljer gråten och ler ist.
Fan att de skulle bli sähära misslyckat..
Efter skolan så gick jag och Jennifer hem till mejj och gjorde pannkakor innan vi drog o spinna.
Var jävlit skönt att konsentrera sejj på någt annat, och bara fokusera liksom..
aja ska nog snart sova, måste förbereda mejj på yttligare en dag i helvetet..

</3
Sara

image112


Therese

fan att de skulle ta slut mellan er ni är så jävla söta tillsammans gumman



2008-02-06, 08:19:41 URL: http://exoticas.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?