Söndag

2008-02-10, 21:32:37 / Kategori: vardag

Sov gott, imorn är de ny vecka :)

Kännd rätt bra med Söndagar trots allt, jag menar de är slutet på en vecka och snart början på en ny.
jag menar, allt kan liksom hända fan.
Nya möjligheter, nya dagar, ny vecka helt enekelt,
Hahahah låter väl väldigt skum.
Men tänkte skriva om hur min vecka (antagligen ska se ut)

Måndag- Skola, Till vällingby med Emelie, kanske träffa Ekman och Charlie.
Tisdag- Skola, vet inte vad jag ska hitta på, sen till gunilla på middag.
Onsdag- Långskoldag, vara med Emelie o Tobbe.
Torsdag ( alla <3 dag )- Studiedag, kanske middag med brudarna, ska klämma in så jag kan träffa A' baby oxå.
Fredag- Skola, ingen aning, antagligen träffa A'.
Lördag- Ingen skola :), stan med mamsen, vet inte på kvällen,
Söndag- Ingen skola :P, solarium med mamma, vet inte vad jag ska göra sen.

De är min nya vecka, får se om den blir såhära då,
Nu ska ja sova
Pussar
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?