Söndag kväll

2008-02-17, 22:13:05 / Kategori: vardag

GODKVÄLL

Nu har jag borstat tänderna och tagit bort mitt smink så nu kan jag sitta här någon timme innan jag sussar.
:)
Idag har jag vart på almänna och grillat korv med homies.
Riktigt mysit.
Jag och Lisa gick till gulan och käkade pommes frites, och sen drog vi till emelie,
Men hon va inte där så vi gick upp på hennes rum och väntade tills hon kom.
När hon kommit hem frpn hennes fotboll så hängde vi bara på hennes rum,
Jag lånade en gulli tröja av henne oxå ;d
Den tjejen är galen asso, hon har typ super mkt gullliga kläder men man ser henne aldrig använda någt av de.
Knasbollen min <3
Sen vid 9 åkte jag o Lisa hem.

Imorn ska jag vara med
julia och mich.
Vi ska baka tydligen enligt julle :D
Får se hur de går,.
Nu ska jag nörda pea och läsa bloggar.
Sov gott och ha en mysig kväll :D
Puss
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?