Söndag igen

2008-02-10, 12:39:26 / Kategori: vardag
Godmorgon Sverige! :D

Tjafan.
Vaknade för någon timme sen, var utsvulten så gick o åt frulle emd familjen som redan satt dära.
Kollade lite tv skit, sen städa jag förfullt.
Nu har jag precis snackat med A'
Han kmr hit snaart.

Igår skulle juh vi se på titanic men vi hyrde film o drog hem till dogge så de var nära o bra så (han bor granne med mejj :D)
Vi kollade på den, handla om något konsigt. pallar inte.
Sen drog jag hem och kolla klart på Titianic, kännde mej lite patetisk satt ensam o grät där nere mitt i natten,
hah. Men den filmen är galet bra asso, helt sjukt bra gjord. allting finns liksom med i den, kärlek lycka sorg späning allt liksom ;D:DD;DD:DD:
Nejnu ska jag sminka mejj innan älskling kmr,
<3

Sara


image116



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?