Sönd

2008-02-24, 12:34:22 / Kategori: vardag
Hejsan & Gomorron

Vaknade ovanligt tidigt ida, humm...
Är juh hos pappsen nu, han kom he, igår kväll.
& shiiiiit va neger han e, asso seriöst han är svart.
Haha.
Fick ett halsband, hum, lite snålt men de gör ingenting. :D<3
Juste candy fick jag oxå :D

Igår va jag somsagt bara hemma, skulle träffa a' men jag v ar så pömisg så orkade inte.
Kollade på en film med pappa o sen dator.
Rätt mys faktiskt.
Idag ska jag nu snart möta Julia i videohörnan där vi ska köpa godis, sen blir det OC och sportlovmys :D
Tihi.
Ikväll ska jag nog träffa älskling iaf.
Blir väl antagligen film hos honom<3
Nu ska jag läsa lite bloggs innan julia förmodligen ringer mejj.
Puss på er,
Sara





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?