nu är de fan inge kul längre

2008-02-29, 16:42:32 / Kategori:
Heeej..
Jag har inte bloggat på år jag vet, elr sen i tisdags eller någt..
Menmen, jag har legat i feber som gått upp & ner som en bergodahlbana, och feeett försyld..
som Julia skulle säga, NEJ bra :p<3
Men visst alla e sjuka de e ingen stor sak, men kns förjävigt att jag blir sjuk samma jävla dag som sportlovet börjar o är fortfarande sjukk..
Så, jag lär väl antagligen ligga tills på söndag o sen lär jag va frisk när skolan börjar..
Har inte gjort ett piss på hela fucking lovet, elr jag har varit på släkt middag, jag hade ite feber för en gång skull..
Men jag mådde nej bra:P där med..
Sen iofs så igårhade jag o mamma planerat att åka till stan o shoppa men jag var ´juh sjuk..
Men hon sa att vi iaf kunde åka till outlet o kolla, och jag mådde liiiiite bättre så vi gjorde de..
Jag köpte iaf, två par skor, ett par svart typ ballerina med någon slags guld kedja längst fram, o ett par svarta pumps med låg klack.. båda skorna från skopunkten, Jag köpte oxå en t-shirt med typ som serietidning på, från gina tricot,fanns ingen bild på den, och sen prickiga trosor, 7 par strumpor, o ett par svarrta benvärmare från h&m.
Sååå de var väl iaf bra ;D
Haha..
Men de är så galet tråkigt att vara hemma när man äntligen har lov..
Men jag har oxå köpt lite filmer ;D
Eftersom de har blivit mkt tvtittande ..
Jag fick "Tonårsliv" och "The perfect man" av min låtsaspappa, dom va,, såådära;p
Jag o mamma köpte "Den blå lagunen " ( har inte sett den än :p ) och grace anatomy den första cd:n, 6 avsnitt.
Den har jag därimot nästan sett klart.
hehe,
Idag har jag kollat på tv, och gjort ingenting..
Eller när mamma kom hem hjälpte jag henne o baka bullar, men fick inte hjälpa till med degen huumm.. undra vrf?
haha.
Skit vad jag r uttråkad som ni kasnke märker...

Ne nu ska jag nog gå och lägga mej....
Ha de bra! ni som e friska, de är som fan heller kul o va sjuk !
Puss
Sara

Misss ma baby boy "/
<3
image146
image147



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?