Lördag

2008-02-09, 13:01:38 / Kategori: vardag
Godmorgon

Har precis duschat,asso finns de någt skönare än en varm dusch elr?
Neppp!
Haha.
Emelie sov juh hära inatt, vi vakna vid typ halv 12 elr någt.
Vi låg o snacka lite sen köka vi frulle.
Sen drog hon, hon har någon fotbolls sak, ska typ sova på hotell :s
Så jag ska vara med Jennifer, hon kmr väl snart.
Venne vad vi ska göra, kanske åka till v-by o köpa allahjärtansdagspresenter.
Jag vill köpa ett nytt puder oxå, isadora ett sånt dära stort, haha jag använder upp emelies annars:p
Ikväll ska jag vara hos A' Vi ska kolla antingen på melodifestivalen elr titanic, elr nån film som han ville se.
Meen jag röstade på Titanic o Meldodifestivalen ;D
hahhaa, jag bestämmer iaf alltid så de finns inte så mkt han kan göra :D<3
Nu ska jag sminka mejj innan Jenn kmr.
Puss på er,
Sara
image115




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?