Lördag

2008-02-02, 13:54:02 / Kategori: vardag

Tjoho<3
Igår var jag juh hemma för min brorsa fyllde juh år, Vi käkade middag och fika och sen så ville alla vuxna spela Eye Toy, men dom var så otekniska att dom inte fick igång de xD
Dom gedde upp och började kolla på bidlerna från Thailand, inte så kul för att de inte finns en enda jä'vla bild på mejj där jag ser normal ut. -.-'
MenMen dom andra fick iaf sejj ett gott skratt!
Vid typ 12 elr någt¨åkte alla hem, fett skönt var galet trött.

Imorse vaknade jag vid 11 tiden, jag käkade frukost och gjorde iordning mejj och nu är jag med Jennifer.
Vi väntar på att Vikkevire och Adam ska bli klara.. DOM ÄR GALET SEGA!!!!!!!!
(a)

Ikväll ska jag, Jennifer, Adam, Jocke, Klara, Danne på bio, vi ska se Juno,
Handlar typ om en 16- årig tjej som blir gravid med hennes bästa kompius erlr någt :s
Aja,

Nu ska jag umgås med Jennifer!
Puss! ( på de) HAHAHAHAHAHHAHAH HHAAHAH HAHHHHAHHHA
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?