Lördag

2008-02-16, 12:53:40 / Kategori: vardag
Godmorgon!

Vaknare halv 12 idag, härligt.
Igår åkte jag iaf med ut till bosön.
När vi kom dit så spelade djurgården mot någt annat lag.
Jag och Lisa satte oss ner och kollade på dom.
Haha, Lisa ablev kär i en i spelare. Kan inte neka de, för han var jävligt snygg
Men ja har redan min drömprins :D
Sen var de Emelie's lag som skulle spela.
Sen fick vi värk i rumpan och stod och flumma vid godisautomaterna ist :P
Sen var matchen slut, BP förlorade med 4-3
Och vi åkte hem till Hässelby
Dom släppte av mejj hemma, men jag drog ut och träffade Adam, Rufuz, Viktor, Sebbe, och några andra.
Men de var förjävla kallt så jag och Älskling drog in till mejj ist.
Vid halv 12 drog han hem, och jag gick o sov.

Idag ska jag nu strax in till stan, Sen ikväll kanske om hon kan vara med Julia :D
<3
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?