Lörd.

2008-02-23, 14:04:51 / Kategori: vardag

Hellojs, har iten skrivit mkt jag vet jag vet.
Ber om ursäkt men hade inge tid för  skrivande igår ;D
NU HAR VI SPORTLOV :D YEY!

Fredag- va jag as usual i skolan, efter plugg chilla jag med Jennifer Jocke o AdamC.
Drog hem o käka med Jennifer, sen drog vi ut.
Mötte AdamC, Jocke o Deco.
Och drog till Backlura o skulle fixa lite saker, fick luffa runt i backlura.
Men jag o Jenn hoppa på 541 o mötte lite folk.
Skullle til 5knop. men de va tydligen inget där.
Så vi va ute en lite stund sen drog Jenn, ja, Virre o Älsk hem till mejj o softa en stund.
Lördag- Jenn sov här, har inte gjort så mkt, packat eftersom ja ska till paps och va där nårra dagar nu.
Sitte rnu o väntar på att min brur ska ringa, har inga nycklar till Paps, Sen ska vi städa hela huset tills han kmr hem.
Haha. Kommer känna mejj så stolt sen (a) :D
Ikväll ska jag bara va hemma och chilla.
Fixa ipod, nya låtar behövs,VET NI NÅGRA BRA LÅTAR SÅ SKRIV TACK! :D
 och umgås med pappa :)
Skriver senare, när jag har städat (A) :D
Ha en bra dag!
Sara

image142




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?