jaja

2008-02-23, 14:36:48 / Kategori: Texter och annat
Medans jag väntar på min bror

10 sakar om mig

1. Är du singel?
-Neej har världsbästaste<3
2. Är du lycklig?
-Absolut
3. Är du uttråkad?
-Haha ja, anrs skulle jag väl inte sitta hära (a)
4. Är du ledsen?
-Inte för tillfället
5. Är du italienare?
-Haha nje.
6. Är du gravid?
-Nejfan
7. Är du full?
-Neej
8. Är du en cooling? 
- Fuck yeah
9. Är du från Irland?
- Svensk*
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
- No

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Kanske de ;D
2. Har du nånsin blivit sårad?
- Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
-Mjo
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
- Har jag säkert
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
- Jara :)
6. Har du haft en hemlig beundrare?
- Ingen aning, om den va hemlig :S
7. Är du kär?
- Super
8. Vill du gifta dig i framtiden?
- Beror på

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
-Kärlek
2. Hår eller ögon?
-Ögon
3. Katter eller hundar?
-HUNDAR. Hatar katter, elr ungar kan va söta;)
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
-Några få bästa vänner
5. TV eller Internet?
-Internet
6. Coca-cola eller Pepsi?
-Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
- 50/50
8. Pengar eller lycka?
-Pengar är lycka
9. Dag eller natt?
-Kväll
10. MSN eller mobil?
-Mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
-Nej har aldirg smitit heller ;D
2. Brutit ett ben?
- Jops
3. Gjort nåt du ångrar?
- Gör för många misstag....
4. Hoppat Bungee Jump?
-Nej, men någon gång ska jag
5. Ljugit för någon du tycker om?
- Tyvär
6. Ätit en hel tårta?
- Usch nej
7. Gjort bort dig offentligt?
- va tror ni!? Jag heter Sara Johansson HALLÅ!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
-Yes
9. Gråtit när ett husdjur dog?
-Ja, jag är patetisk, men min hamster var supersöt
10. Velat försvinna?
-mm

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
-Bror ( vart e du :S )
2. Telefonsamtalet du fick?
- Någon försäljare
3. Personen du va med?
-Jennifer
4. Roligaste grejen som hänt?
- E allti kul o va med Jenn
5. Personen du sms:ade?
-Bror hah
6. Du va i en bil med?
-Mami
7. Gick på bio med?
-JUNO med homies
8. Va och shoppade med?
-Mamaaa
9. Du kysste?
-Adam  såklart
10. Du skrev till på myspace?
-har inte
11. Du kommenterade?
-Mamma
12. Du tillbringade natten med?
-Jennifer :D Yeah
13. Du kramade?
-Mammaaaaa,

Nu hoppas jag att han kommit hem...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?