Intressant inlägg:P

2008-02-19, 14:32:21 / Kategori: vardag
Buuurrrr.

Kom precis hem, gick hem o hoppade est;n.
Mår inge bra alls.
huvudvärk, trött o frysig :P
Usch.
Har haft största otursdagen ida, förutom att jag inte mår bra nudå.
Morgonen började med att jag blev hämtad halv 9 av dennis o simon.
Meeen jag kunde inte hitta mina nycklar, jag sprang upp o letade, rev ner alla minakläder på golve o killarna kollade där nere.
Men dom va putsväck!
så jag fick gå hemifrån med olåst dörr men min kära låtsaspappa gick hem o låste o lämnade nycklar.
Men inte nog med de, sen va de tydligen så att vi skulle ha prov i svenska oxå..
Jag mådde bara sämre o sämre o efter svenskan gick jag hem.
såå, när jag kom hem gick jag o hämtade nyckeln o skulle låsa upp med min låtsaspappas nyckel, men då gick inte dörren opp!
Jag blev ap sur, och tänkte att någon där uppe har en bad hair day.
Så grinig som jag va ringde jag till mam o fråga vad jag skulle göra.
Hon rådde mejj att ringa min låtsaspappa igen, men jag kännde mejjj lite smått tjatig.
Så innan jag tänkte ringa han så provade jag dom andra nycklarna, och d¨å!
Vips så gick dörren upp..
Hhmm.....
Sen gjorde jag lite mellis o skulle gå upp, och när jag skulle ta fram en tjcoktröja till mejj, så vips, igen, så ramla mina egna nycklar ut.
hahahahahah.
vilken dag..
Men nu ska jag äta mitt mellis o lägga mejj o kolla på OC :P
Ha en BRA dag :P
Haha,
Puss
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?