Fredag

2008-02-15, 16:28:42 / Kategori: vardag
Trött och Seg.....-.-

HejHej..
usch vad jag knr mejj, asso jag knr mejj inte sjuk... mer liksom kall o trött och så..
aja

Idag var jag i skolan som alltid, vi slutade 14.20, hade mattteprov idag.
Men de gick väl hyfsat bra, tror jag..
Vi har typ 2000 prov i veckan kns de som nu.
Så de e mkt plug..
Iaf, ikväll ska jag Lisa och Emelie på Emelie's match.
Jag försöker ta de lungt nu så jag ska orka åka dit ikväll, om jag knr mejj som jag gör nu tror jag inte de blir någt fö min del. :/
Men jag villv erkligen se Emelie spela, har aldirg gjort de typ..
Imorn ska jag och Mamma till stan och kolla på adidas tröja, hoppas vi hittar någon fin.
på kvällen vet ja inte alls vad jag ska gör, men jag vill träffa julia..
Saknar henne så mkt! :(
<3
Sara
image122

Miss my best friend....<3

julia

haha, sexigaste bilden du kunde hitta eller? :P
nejrå, jag saknar dig galet sötnos !



2008-02-16, 14:18:54 URL: http://jowlia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?