Fredag

2008-02-09, 00:23:25 / Kategori: vardag
Kaos/Mysdag

Idag började jag tidigt, föööör tidigt.. -.- 8..
Hade bara massa tråkiga lektioner, slutade 14.50.
Sisata lektionen, som var idrott hände massa knasiga saker..
Blandannat att jonnieboy blev puttad och bröt foten.. så abulans kom :/
Efter plugget blev vi kvar i skolan typ en timme..
Vi 5 gick jag marcus o Emelie och käkade i åkis.
Efter så gick jag till Dogge, där var Viktor Dogge o Adam.
Men adam skulle hem o käka, såå jag spela gutar hero med Vikeee:)
Jag ägde, :)
Men när vikke oxå skulle hem så drog jag hem o väntade på Emelie, när hon kom så chilla vi sen drog vi till Dogge igen.
Vi drog och hyrde film. "flickan i källaren" efter den dära berättelsen om den dära psykopaten från Österrike som kidnappade en flikcka.
Men den sög så vi Kollade på "im legend" ist. Den var grymt mkt bättre, handla om sista mannen på jorden fast han var inte ensam ;D
Nu är jag hemma, Emelie ska sova hära.
imorn ska jag o Jennifer upp till v-by och köpa allahjärtansdag presenter :)<3
Imorn kväll ska jag till adam, jennifer kanske ska med o¨xå. Får se.
Men ska nog sova snart, se lite oc med Emelie först bara :)
Seeeyu.

<3
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?