Fredag

2008-02-01, 15:02:15 / Kategori: vardag
Härligt :D
Fredag igen !
Idag hade vi juh idrottsdag, de var riktigt jobbigt..
Vi började klockan halv 9, vilket var okej eftersom vi annars skulle börja 8.
Då hade vi basket tunering, fast jag spelade inte så mkt.
För de första för att jag suger på basket, och sen så blev jag sjukt hosti..
Iaf så körde vi till havl 11, då vi drog och käkade lunch, fäätt äckligt.
Sen tog vi bussen kvart över till Grimsta, där vi åkte skridskor i 2 timmar typ.
Fast jag hade inga skridskor, men jag lånde av Patrik och Emelie :D
Och sen så hittade Fredrik ett busskort som jag fick ;D haha, fett glad jag blev :)
Sen så var de två utlänska killar som var typ 6 år som åkte, och sen ramla en av dom och började gråta stackarn, så skulle jag och Theres hjälpa han upp. Och när jag höll på att bära upp han, så kom de en liten svensk tjej o åkte förbi.
Tjejen: Ni kan inte ens snacka svenska din blattte!
Jag: ursäkta vad fan sa du ?!
Tjejen blev tyst,
Jag: din rasseunge!.
Jag flippa lite, men hon va så jävla kaxi :P

Aja nu ska jag dra, ska fixa lite saker, Bror fyller juh 17 idag så vi ska få massa gäster..
Funny...

<3
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?