blabla

2008-02-19, 18:09:17 / Kategori: vardag
höhö, hatar rubriker ibland :P<3

Nu har jag kollat på typ 3 oc avsnitt o mina ögon är fyrkanter jag svär!
Men bra va de :)
Har precis gjort pankaks smet, som just nu står och mognar i kylskåpet.
 haha mognar(?) jag måste börja andvända normala ord!
Mami o brur kommer väl hem snart o då blir de pannkakor,.
Har även bett henne köpa en tidning till mejj :D
Just so you know :D
Nu kommer dom, good timing, så ska väl läsa lite bloggar innan maten.
:)
Och by the way så har jag ca
 15-20 regelbundna läsare, :D
I LOVE YOU GUY'S, (även fast jag inte fattar att mitt liv är sååå intressant :D ) *fniss*
Iaf så får ni gärna kommentera o så, :D
Puss på er alla,
Sara



image133



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?