weekend

2008-12-06, 17:05:49 / Kategori: vardag

hejsan på alla :)
idag har vart en riktigt lång dag och än är den fan heller slut! ska strax göra mig iordning lite sen äta middag med min kära familj innan jag går till emelie.
idag har vart julshopping till 100. har köpt till alla utom jennifer och daniel, men till dom vet jag redan vad jag ska köpa
så det problemet är ju ur världen.
gick upp halv tio imorse, vid 11 hoppade jag på bussen med erika och jempan, åkte förbi erikas mamma sen tog vi tunnelbanan till vby. skulle träna muskelpass och core, men vi kom typ 7 minuter försent så då fick vi inte gå in på muskel.
gick upp och tog ut pengar ist, sen gick vi tillbaka tränade.
efter träningen gick vi upp till omklädningsrummen och solade solarium bastade och duschade.
gjorde iordning oss sen drog vi upp till centrum och som sagt köpte julklappar.
påvägen hem drog jag förbi mamma för att hämta en tröja till emelie, men klantiga jag glömde den!!! förlåt hjärtat!
fick iaf skjuts tillbaka till pappa, och nu hamnade jag hära.
men ska väl börja röra på mig, puss! och ha en trevlig kväll ♥ \sara
Dagens vill ha: lov.
Dagens klädsel: gråa tights och svart teeshirt.
Dagens frisyr: uppsatt.
Dagens låt:  against all odds
Dagens saknad: min syster!
Dagens drog: \
Dagens köp: julklappar
Dagens roligaste: heldag med erika och jennifer är alltid kul :) fick även lite färg vilket alltid är kul mitt i vintern :) 
Dagens tråkigaste: missade muskeln :(




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?