22 saker om mig..

2008-12-14, 16:09:40 / Kategori: Texter och annat

- jag blir svartsjuk lätt men visar det inte
- jag hatar folk som ljuger
- vita lögner använder jag mig därimot ofta av :P
- jag har sjungit i körer och uppträtt på gröna lund men nu sjunger jag endast i duschen
- jag har spelat hockey från jag typ var 5 då va jag målvakt men slutade några år senare.
- jag hatar mjölk och fil och allt sånt.
- jag har bara vart på begravning en gång och det va både den första och sista.
- jag älskar colplay och oasis och the script
- det bästa jag vet är att resa
- jag är halv dalkulla ( från dalarna alltså :P)
- jag har aldrig fått göra om ett prov
- jag har vart djurgårdare hela mitt liv
- när jag blir äldre vill jag flytta till new york
- dom snyggaste pojkarna är ryan sheckler och christiano ronaldo.
- men finast är min älskade pojkvän daniel
- jag träffar min pappa sällan men ändå är han den jag trivs bäst ihop med.
- det var beräknat att jag skulle födas på min pappas födelsedag, men kom 2 dar innan.
- jag är född samma dag som dr alban
- jag är extremt närsynt och därför har jag glasögon, som jag undviker att använda..
- jag älskar sallad
- dagboken är min favorit film
- en tjej jag aldrig skulle överleva utan är jennifer ahlberg :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?