en vecka till julafton, två till 2009.

2008-12-17, 15:09:30 / Kategori: vardag

har inte skrivit sedan i måndags jag vet sorry, har enkelt inte haft nån tid senaste dagarna..
är inte plugget och skylla på läängre iaf, eftersom vi slutar den här terminen om 2 dagar (!)
lite läskigt hur fort tiden går..
hursomhelst.
igår, vad gjorde jag då? började halv 9 och hade vanliga lektioner förutom att vi kollade på film i vartenda ämne..
men skönare det än att sitta med nyllet i nån tråkig bok.. :)
efter skolan åkte jag hem till jennifer, vi lagade middag och kolade på 1 3 hill.
vid femtiden mötte jag daniel och vi gick till han.
vid 7 gick vi ut igen och sa hej till jennifer max robin och linus.
men gick tillbaks till han nån timme senare , efter lite tjafs hehe, ville egentligen va hos mig för att jag inte orkade ta bussen hem men snäll som jag är gick vi till han och kollade på titanic. 
måste medge att man inte kan låta bli och älska den filmen..
fast jag slumra till lite hehe.. och snäll som min mor är hämtade hon mig vid 10 tiden.
kollade klart på titanic när jag kom hem och somnade gott,
förutom att jag drömde hemskaste drömmen men det ska vi inte ta upp här, fy..
imorse vid åtta skulle jag till min läkare i bromma..... köpte en kaffe på donken för höll på att somna, vi mötte pappa vid halv 9 men va klar rätt snabbt  hos läkaren strax efter 9. men kände att det var onödigt att åka till skolan så följde med mamma och handlade lite, va tillbaka vid 10.  och sen har dan vart som en vanlig onsdag.
har fått lite betyg också..
G i historia,idrott och franska.
VG i engelska, geografi och slöjd.
MVG hoppas jag på i svenskan, min lärare hade inte riktigt bestämt sig.
resten får jag på fredag.
nu ska jag vila lite innan ja måste laga middag och åka och träna, skönt som fan, har inte tränat på 2 veckor. dåliga jag.
puss på alla,

Dagens vill ha: jullov!
Dagens klädsel: jeans från gina, rosa teeshirt från gina, svart linne från vila.
Dagens frisyr: toffs
Dagens drog: tuggumi
Dagens köp: kaffelatte och tuggumi
Dagens roligaste: slöjdlektionen (jennnifer skulle designa kläder åt mig och lisa.. kan ju säga att vi såg ut som två galna färglada muslimer) 
Dagens tråkigaste: läkaren imorse




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?