torsdagtorsdag.

2008-12-04, 20:21:51 / Kategori: vardag

hej på er :)
sitter just nu och dricker te och käar lussebullar med jempan.
har vart lååång dag idag ,8-kvart över 3. hade matte ¨mitt matte prov i vg-mvg också.
gick lite sisådära..... men är ju iaf redan godkänd!
efter skolan gick jag hem med danne och jennifer. vi gjorde inte så speciellt mkt , jag och jennifer var påväg och åka att träna men orkade inte. men som danne sa man måste vila ibland, det blir min ursäkt för den hära veckan!
jennifer åkte hem och åt middag vid halv 6 men kom tillbaka nån timme senare. följde daniel till bussen för ett tag sen, jag och jennifer tänkte plugga lite till musikprovet vi ska ha nästa vecka i instrumentkunskap,
hör ju bara hur tråkigt det låter -.-
nu ska jag vara social med jennifer, she needs me right now. puss & kram

Dagens vill ha:
helg!
Dagens klädsel: gråa tights, svart lång t-shirt, brunt skärp.
Dagens frisyr: toffs
Dagens låt:  abba låtar, fått dom på skallen den här veckan!
Dagens saknad: helg!
Dagens drog: skratt.
Dagens köp: ett äpple i fritiden :o
Dagens roligaste: vara med mina favoriter hela dan.
Dagens tråkigaste: sämst på matten




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?