tisdag

2008-12-02, 21:38:09 / Kategori: vardag

shu
dagen började med att jag mötte daniel och gjorde sällskap med han till skolan, började tjugo i 9,
längsta dagen i veckan, slutade fem över halv 4. efter skolan åkte jag med jennifer, jocke och deras mamma till kista.
dom shoppade lite och sen åt vi middag på donken.
efter kista följde jennifer med mig hem, gjorde itne så mkt jag pluggade lite på svenskan..
kvart i 8 sprang vi ner till lidl och köpte godis, gick hem till mig igen , jag pluggade lite till och nu sitter vi och kollar på desperate housewifes.

Dagens vill ha: en puss
Dagens klädsel: jeanstights från mq, vit tröja från ginatricot & svart kofta.
Dagens frisyr: lockigt hann inte platta -.-
Dagens låt:  right now
Dagens saknad: min ipod
Dagens drog: jennifer ( :
Dagens köp: godis
Dagens tråkigaste: lång skoldag




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?