So when youre near me darling cant you hear me SOS!

2008-12-29, 23:46:29 / Kategori: vardag
Hej guys :) sov hos emelie inatt, flummade mest hela natten somnade fram imot halv fyra. vaknade vid 12 eller något, åkte hem duschade fixade lite. jennifer kom till mig vi kollade på mamma mia och sjöng haha we like..
Vid 4 åkte jag och mamma till vby åt på greken och sen gick vi påbio och såg Australia, säger bara fyfan va bra.
asso va gulligaste pojken och grät minst 5 gånger. dock va den nästan 3 timmar så de va minus...........
annars bra :)
åkte till jennifer sen, marie kom och vi gjorde inget typ. blev hämtad, åkte hem och kollade på mamma mia igen haha, sen nu sitter jag hära.
men ska strax sova för ska upp tidigt imorn och träna muskel med min bror och syster kommer aldir palla menmen man ställer väl upp för laget.....
och snart är de nytt år också, hej och hå va tiden går fort!
nu ska jag sova, Godnatt och Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?