sjuk passande till julen lite sådära! arg.......

2008-12-18, 18:56:14 / Kategori: vardag
.. ibland sjunker allt lägre än lågt.
har blivit genomförsyld och min hals känns som en brännande maskin eller nått. blir jävlit besviken eftersom det är jullov imorn och allting. jag har nån tendens att alltid bli sjuk när det är lov.
jaja är väl bara att acceptera läget, mamma är och hämtar pencilin och bafucin hos pappa så blir nog strax lite piggare.
förutom att gått runt och hostat idag har jag vart i skolan och städat från 10 - halv 12. väntade tills 12 på danne också.
vi gick hem till mig och gjorde inte så speciellt mkt.
tog en dusch och fräscha till mig sen gick jag till bussen och danne till max.
när bussen kom hände mest irrerterande saken, en kille gick på med falsk biljett och vägrade gå av fast busschaffören trevligt sa att han inte fick åka med.
tillslut när både busschaffören och alla passagerare inte hade så trevlig ton på rösten längre, gick killen av.
men det slutade inte där, då kastade hans kompis sitt busskort till honom och killen försökte gå på igen.
busschaffören som hade sett vad han gjorde flippade lite smått men han vägrade fortfarande att röa sig ur fläcken!
hela bussen skrek på han att gå av tilllslut, och efter en tio minuter typ då gick han av när chaffören hotat med att ringa polisen typ.
anyway, i vby möttte jag min syrra och jag köpte jag en julklapp till daniel och provade chinos på mq.
skulle egentligen också kollat på en klänning till julafton men hittade ingen så gör nog det imorn.
åkte hem vid 5, åt middag och tobbe lärde mig en sång på gittarr som jag nu sitter och övar på hela tiden. heh.
nu har mamma kommit så ska ner och hämta min meduuuciin.
sjuka kramar (:  sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?