shopping

2008-12-30, 12:18:20 / Kategori: vardag
Godmorgon :)
sista dan på det här året va det idag då.. och jag är latast i denna värld alltså, skulle tränat imorse men jag sov ist. hehe.
ska upp till vby snart och möta mamma och min syrra sen åka till stan och shoppa, ska bli väääldigt nice är hur shoppnigsugen som helst. senare har jag inte den blekaste om vad som händer men det får vi se sen, måste tyvär springa till busssen typ nu så vi hörs sen!
nu när det är nytt år har kan man ju ta chansen att rätta till allt som inte blev bra det här året,
sådärför har jag några nyårslöften!

♦träna minst två gånger i veckan året ut! inga undantag.
♦inte öppna upp mig för folk, innan man kan tro på det dom säger.
♦köpa en funktionell mobil!! alla mina mobiler som jag har/haft är utvecklingsstörda.
♦ Vara singel året ut. Aldrig bli kär
♦inte förstöra min lungor

haha, puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?