seg dag.

2008-12-08, 17:24:34 / Kategori: vardag
hej igen, har vart en grymt seg dag eftersom jag bara gått hemma och glott hela dagen.
pluggade massa svenska men orkade aldrig gå upp till skolan och hämta son.
jag är är som en mask för jag bor typ 3 minuter från skolan jo jag vet men ändå! :p
har inte gjort så mkt annars, vann på nelly.com så fick ett armband och ett puder från wet'and wild.
inte världens bästa märke men men,gratis är lätt bäst :)
ska bara vänta på att mamma kan klicka hem dom och betala frakten.
nu ska jag keka, puss!
 

Dagens vill ha: juulooov!
Dagens klädsel: mysbyxor myströja
Dagens frisyr: boll
Dagens låt:  all around the world
Dagens saknad: min bebis
Dagens drog: sömn
Dagens roligaste: mitt nya rum e klart!
Dagens tråkigaste: sjuk :(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?