punkt slut

2008-12-07, 19:14:40 / Kategori: vardag

tjaaa.
igår var jag hos emelie hela kvällen, vid 12 gick jag och jennifer till mig och hon sov hära.
vaknade imorse av larmet halv 10 för jag hade glömt stänga av det från igår.. -.-
sov et tag till sen vaknade jennifer också ,vi åt frulle sen bastade vi järnet! så himla mysigt älskar att basta.
efter det gjorde vi iordning oss och sen gjorde hon mig sällis till bussen. jag åkte till daniel och hon hem.
danne mötte mig vid bussen sen gick vi hem till honom.. tog det bara lungt, vid 4 åkte vi till ahlberg, va där ca 15 minuter sen drog vi igen för skullle hem och keka. nu har jag ätit och ska strax packa ihop mina saker och dra mig mot mamma.
Puss kram! / sara

.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?