lördaag.

2008-12-13, 15:36:45 / Kategori: vardag
tjenixen, kom precis hem ifrån vällingby. va och kollade på julklappar med mamma och min syrraa.
igår va en riktigt lyckad kväll måste jag säga, litet farväl av kära erika som åker till thailand nu den lyckosten!
btw va det faktistk exakt ett år sedan ida som jag åkte till thailand och va där en månad.. miss.
hursomhelst, jag åkte upp köpte julklapp till jennifer sen mötte jag erika vid tunnelbanan i hbystrand, vi gick och köpte potatis sen drog vi hem till henne och ordnade inför kvällen. allt gick väl bra förutom att vi kokade potatisen rejält över den tid den skullle, men det problemet löstes och vi stekte den ist :D
vid 6 kom resten av tjejerna och vi åt all julmat och sen hade vi julstämning hela kvällen. kollade även på idolfinalen och kevin vann ju vilket var bra tkr jag han e ju grym.
nu sitter jag iaf här och gör ingeting , har väntat på att danne ska höra av sig men det har han inte gjort..
saga ska sova här ikväll och vi ska på middag hos min padre så hon kmr väl om någon timme.
jaja nu ska jag skicka iväg ett sms och lägga in biler från gårdagen, puss kram och glad lucia :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?