hoppas ni har en bättre lördag än mig

2008-12-20, 20:25:15 / Kategori: vardag
Hej på er! ännu en sjukdag..
när jag vakna imorse tkt jag att jag mådde någotlunda bra,
så åkte med pappa och min bror till farsta till min faster imorse.
men blev bara sämre och sämre.. vid 3 åkte vi hem då åkte vi förbi barkarby outlet och köpte lite julklappar.
pappa körde oss till mamma och nu har vi haft minijulafton med mamma och min mormor eftersom jag och mina syskon ska och fira jul i mora.
fick pengar på hm av mormor så nu kan jag äntligen köpa klänningen jag vill ha wei (:
behöver verkligen något som muntrar upp mig kännr jag. så ska försöka åka upp o köpa den imorn..
nu ska jag strax tillbaka hem till pappa.. får väl sitta och glo tv/data/gh ikvälll igen..
säger bara suuugeeer att vara sjuk nu när jullovet börjat, och saknar danne super mkt som jag inte träffat på år kns det som, fast va i torsdags :P
ska försöka träffa han imorn iaf! nu måste jag upp till pappa puss och kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?