hemma!!

2008-12-27, 17:08:43 / Kategori: vardag

Hejsan! Hoppas alla mår bra, jag har haft det as bra uppe i kalla dalarna.
10 minus och as mkt snö men härligt och mysigt :)
kom hem för en timme sen eller något, och nu ska vi tydligen ha värsta middan hemma så ska strax hoppa in i duschen och göra iordning mig.. lite synd hade hoppats på att kunna dra ut och träffa tjejerna, menmen får bli imorn då ska jag shoppa med jennfier. har 2000 att shoppa för som jag fick i presentkort på topshp hm make up store och mq i julklapp. fick också en locktång, pengar, hörlurar, smink och massa små skit saker som va jäte fina (:
ne nu måste jag göra iordning mig, puss och kram !


You make me fly, you get me high
you is the diamond that lasts forever




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?