helt.. jävla.. slut.

2008-12-17, 21:18:18 / Kategori: vardag
hej igen. tränade en timme muskel och en halvtimme spinning. och säger bara fyfan va jag är slut körd.
har inte tränat på typ 2 veckor så bara där blev det extra jobbigt, men det va iaf as skönt.
knr mig mkt starkare bara sådär!
ska försöka dra med mig jennifer på det här efter jul, grymt att träna musklerna bara,
biffen själv ska jag bli för just nu är jag pinsamt klen!
nu har jag precis kollat på charterfeber och pratat julklappar med min bror, nu vet jag iaf vad jag ska köpa till alla.. ett moment avklarat nu gäller det bara och köpa det men det fixar jag i helgen.
åker till dalarna över jul ( tisdag till lördag ) har inte vart där sen i sommras så det ska bli jätte härligt.
pusshej $ara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?