en dag från helg.

2008-12-11, 22:35:04 / Kategori: vardag
tjue. allt bra? själv mår jag toppen, fast väldigt trött.. som vanligt.. dagen i skolan har vart soft, fick tillbaka lite prov och sen vid 2 hade vi julavslutning med kamratstödjarna så missade en lektion där. hehe.
efter skolan åkte jag upp till vby med jossan o jennifer, vi mötte fanny och emma. kollade på julklappar, ja kollade till jennifer o daniel. men jenn ska jag köpa till imorn och daniel nästa vecka.
åkte hem och åt snabbt sen åkte jag till danne, va bara hos honom sen träffade vi max linua och emelie en stund. men hon är galet sjuk så kunde bara se henne en snabbis. blev hämtad i bakclura vid 8 åkte förbi min mormor, sen nu har ja suttit här ett tag.
imorn är det lucia, alltså luciafirande i skolan. vi börjar 10 i 9 ska se luciatåg i kyrkan och så, men blir mkt skönare än att ha lektioner. imorn kväll ska jag ha tjejmiddag/julmiddag med tjejerna hos erika. så hinner nog inte skriv något imorn. ha dt bra, puss!♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?