barapapa Im loving it!

2008-12-30, 22:14:13 / Kategori: vardag
hejhopp, siter hära med färg i håret. jaa ska färga mörktbrunt för min toning höll på att gå ut.
så hoppas  att det här bli bra nu, för har ingen mer tid att ändra isf.
Idag har jag shoppat, riktigt kul. Åt också middag på wokhouse älskar det så himla gott!
 lägger in kort på allting jag köpt nedan.
Efter stan körde mamma mig till emelie och jag var med henne jennifer och klara. gick till knallen och mötte erika och fanny, riktigt kul och träffa min jerkie efersom hon vart i thailand kom hem igår.. brun var hon också usch va orättvis värld!
hih anyway jag och jennifer frös så vi drog oss mot ahlbergs hus, gick in och värmde oss och åt apelsiner,sjöng abba låtar och lekte mamma pappa barn. haha nejdå men vi flummade som vanligt, man knr sig alltid som 7 med jennifer haha :) mamma hade vart och handlat mat till imorn så påväg hem plockade  hon upp mig.
imorn är det nyår wie :D äntligen. ett nytt år och en ny start. ska bli ett bra år, det har jag lovat mig själv.
haha nu blev jag allvarlig :P

ne tror tiden börjar rinna ut och äggklockan ringer nog snart som måste dra mig mot duschen! puss

   
 

♦ T-shirt från Divded 200 kr
♦ Kort cardigan från Divided 149 kr.
♦ Väska från Divided 149 kr
♦ Skjorta från Topshop 500 kr
♦ Topp från H&M 200 kr (köpte i förrigår)
♦ Köpte också ett par skor från skorette för 400 kr och ett halsband från topshop


UPDATE 22:43

Verkligen mörkt brun... men det blev asbra :)
puss

jessica

fina grejor! ;)



2008-12-30, 22:21:15 URL: http://jesssicca.blogg.se/

jessica

kul det var att träffa dig häromdagen förresten :)

saknar när du gick i samma skola, fy fan va vi garvade hela tiden då :D haha

<3 puss



2008-12-30, 22:22:47 URL: http://jesssicca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?