all I want for christmas is u,

2008-12-19, 19:51:57 / Kategori: vardag
hej igen, känner mig lite piggare än förut. fick nån hostmedecin av min brorsa så den har jag dränkt ner mig i nu.
båda vi går och hostar så det är antagligen han som har smittat mig..... inte så konstigt för vi smittar alltid varandra,
med flit och utan flit, på något sätt drabbas alltid den andra av samma sjukdom..
menmen han har bra sidor också, när jag kom hit (till min pappa) för en timme sen ca,
så hade han gjort middag åt mig :) lite gulligt.
ikväll blir det väl antagligen att bosätta mig vid tvn, orkar och får inte gå ut ändå..
lite synd för skulle vara kul att gå ut nu första dan på jullovet.. menmen kommer väl fler tillfällen är ju ändå 3 veckor till!
eftersom jag inte orkade gå upp till skolan imorse så kommer mina betyg att komma på posten..
 men eftersom inte posten kommer på helgen måste jag vänta tills måndaaag.. urg..
anyway ska spela lite guitar hero nu, något måste jag ju roa mig med! love.



min älskling, från mjölkö i sommras saknar så himmla mycket vill tillbaka..
ändra på några saker som hände dock.... men var galet mysig tid.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?