2008

2008-12-30, 23:31:32 / Kategori: Texter och annat
haha gör ett till har inget att göra..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 ja..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga förra året

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Thailand

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, mkt snö på vintern. mkt sol på sommaren.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 maj, 2 juni och 24 juni.

8. Vad var din största framgång 2008?
lärde mig spela gittar.. haha lite smått..

9. Största misstaget?
Förlät fel person. och några privata misstag under sommaren. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja magproblem

11. Bästa köpet?
oj.. mkt kläder.. men tröttnar alltid på allt så fort

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och småskit 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina underbara tjejkompisar har räddat mig från alla hemska stunder.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Miss you grandpa- billie vision and the dancers
Viva la vida- colplay

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
stått upp för mig själv, och tänkt två gånger.

17. Vad önskar du att du gjort mindre
försökte göra allt fullt ut

18. Hur tillbringade du julen?
I dalarna med min släkt

19. Blev du kär i år?

Ja, ironiskt nog

20. Hur många one night stands?


21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes och GA

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja

23. Bästa boken du läste i år?
Serien om all mia böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
Oasis

25. Något du önskade dig och fick?
Jada

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jappp

27. Årets bästa film?
Mamma mia haha får mig och tänka på en enda person. Jennifer

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade fika/middag med familjen och jennifer och d.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja om jag fick behålla min farfar, och inte fått mitt hjärta krossat skulle det vara bra...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
deprimerande inombords. utanpå mig själv och försökt se allt positivt.

31. Vad fick dig att må bra?
Mina tjejkompisar. Särskilt jennifer.

32. Vem saknade du?

Farfar.


jessica

svar: ja, riktigt kort! :(

det var ju du och jag som skulle sjunga en vers på we are the world, fast på svenska :D remember?

puss <3



2008-12-31, 00:10:02 URL: http://jesssicca.blogg.se/

jessica

alla dom skrattminnen :D tihi <33333



2008-12-31, 14:20:57 URL: http://jesssicca.blogg.se/

jessica

GOTT NYTT ÅR FINA SARA! :D<3



2009-01-01, 01:45:22 URL: http://jesssicca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?